لینک

  • ۰
  • ۰

نام یوتیوب
هنگامی که یک کانال YouTube ایجاد می کنید، باید یک نام مناسب پیدا کنید. ممکن است قبلاً نام را به خاطر داشته باشید، اما اگر نه، برای انتخاب نام برای کانال YouTube خود وقت بگذارید. در این مقاله و ویدیو، ویدابیا به تمام موارد مهم در انتخاب نام کانال پرداخته است.
مبنای انتخاب نام کانال یوتیوب
هنگام انتخاب نام باید به نکات زیادی توجه کرد. اما شاید مهمترین فعالیت شما صنعت شما باشد. عکاسی، سرگرمی، آموزش و موارد دیگر برای انتخاب. البته انتخاب کانال بازی یوتیوب با انتخاب کانال آشپزی متفاوت است. در زیر به اهمیت انتخاب نام کانال می پردازیم.
یکی دیگر از ویژگی های نام گذاری کانال های یوتیوب (شنوندگان)
یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب نام کانال یوتیوب، مخاطبان شما هستند. شما مجبور نیستید نامی را بر اساس مخاطب انتخاب کنید، اما ممکن است در برخی موارد مفید باشد.
تجربه مخاطب یعنی چه؟ برای یافتن مخاطب هدف خود باید مراقب محتوایی که ایجاد می کنید باشید. چه محتوایی انجام می دهید؟ و محتوا برای چه کسی است؟ به عنوان یک مثال ساده، اگر می خواهید کانالی برای معرفی و کشف انواع اسباب بازی باز کنید، باید نامی را انتخاب کنید که جوانان دوست دارند.
یک نام منحصر به فرد انتخاب کنید
یکی از راه های شناسایی خود، انتخاب یک نام خاص است. این بدان معناست که اگر کانال شما یک وبلاگ شخصی است، می توانید نام خود را برای آن کانال انتخاب کنید. یا از نظرات در رسانه های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام استفاده کنید. این روش به دو صورت قابل پیاده سازی است که در ادامه به آن می پردازیم.
چگونه نام کانال را انتخاب کنم؟
(نام انتخاب نام کانال یوتیوب)
یکی از ساده ترین راه ها برای انتخاب نام کانال یوتیوب استفاده از نام و نام خانوادگی است. اگر دقت کنید، برخی برند خود را ایجاد می کنند و برای هر کانال، صفحه و حساب مهم ثبت نام می کنند.
نام کانال را انتخاب کنید: از نام مستعار استفاده کنید
ممکن است نخواهید از نام و نام خانوادگی خود برای هر هدفی استفاده کنید. در این صورت، مانند اکثر بازیکنان، می توانید یک نام مستعار و نام کوچک برای کانال YouTube خود انتخاب کنید.

 


 

به دو دلیل:
نام و نام خانوادگی شما طولانی است و نمی توان آن را حذف یا کوتاه کرد.
نام های رایج و نام های رایج در سایت شما.
نام کانال YouTube را انتخاب کنید: بر اساس موضوع
همانطور که گفتیم محتوای محتوای شما در انتخاب نام کانال بسیار مهم است. علاوه بر این، راه های زیادی برای صحبت در مورد انتخاب نام وجود دارد. بنابراین نام کانال YouTube شما نشان دهنده عنوان محتوای شما است.
در زیر برخی از محبوب ترین و عمیق ترین موضوعات را ارزیابی می کنیم.
نکته برای انتخاب نام کانال: از آدرس و نام و نام خانوادگی مشترک استفاده کنید
راه دیگری برای کمک این است که یک بخش نام و نام خانوادگی را در محتوای خود قرار دهید و یک نام منحصر به فرد برای کانال YouTube خود ایجاد کنید.
موضوعات پرطرفدار در یوتیوب
همانطور که می توانید هر روز در اینترنت مشاهده کنید، برخی از موضوعات روز به روز محبوب تر می شوند و در نتیجه جامعه آماری بزرگتری ایجاد می شود. در قسمت دوم به تفصیل به موضوعات پرطرفدار می پردازیم.
بیایید نگاهی به نام کانال ها و صفحات مورد علاقه شما در همه موضوعات بیندازیم و ببینیم چگونه نام کانال یوتیوب شما را انتخاب کرده اند.
نام کانال زیبایی را انتخاب کنید (نام کانال زیبایی را انتخاب کنید)
زیبایی صدف:
صدف بیوتی یکی از محبوب ترین وبلاگ نویسان و میکاپ آرتیست های اینستاگرام است. صدف در انتخاب نام کانال زیبایی، افزودن چیزی به نام و عنوان محتوا (زیبایی) مشکل دارد.
لوازم آرایشی:
ماریو یکی از معروف ترین میکاپ آرتیست های خارجی است که با این هنرمند همکاری داشته است. قلم مو. مانند صدف بیوتی از نام و نوع محتوای برگرفته از نام صفحه اینستا استفاده می کند.
جویادنوگا:
جوی آدنو یکی دیگر از میکاپ آرتیست هایی است که از نام کامل خود برای پیج اینستا استفاده می کند.
نام کانال پخت را انتخاب کنید
غذای خوشمزه:
این کانال یوتیوب زنجیره های زیادی مانند غذاهای خوشمزه یا چالش برانگیز را پوشش می دهد

 

نحوه اضافه کردن زیرنویس به فیلم

سایت دوبله

رفع مشکل زیرنویس فارسی

دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی و انگلیسی

بهترین نرم افزار ساخت زیرنویس فیلم

ترجمه ترکی

زیرنویس فارسی یوتیوب

نرم افزار دوبله

ترجمه آلمانی

معرفی بهترین سایت های دانلود زیرنویس

چگونه زیرنویس را فعال کنیم

آموزش ساخت زیرنویس

پولدارترین یوتیوبر های ایران

پادکست صوتی چیست؟

نظرات (۲)

  • نیکان فلاحی
  • بسیار عالی و کمک کننده بود مطلبتون تشکر

    عالی موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی